Rösta på Gumball… och Leslie?
Gumball kandiderar till elevrådsordförande och letar efter en värdig medkandidat. Han ser en chans i Leslies nya kändisskap - men han vill inte samarbeta. Innehåller underhållande klipp från de sex första säsongerna av ”Gumballs fantastiska värld”.