Rösta på Gumball… och Penny?
Gumball kandiderar till elevrådsordförande och letar efter en värdig medkandidat. När han frågar sin flickvän Penny får han inte svaret han förväntar sig. Innehåller underhållande klipp från de sex första säsongerna av ”Gumballs fantastiska värld”.