Elmores mest eftersökta
Gumballs pappa har avslöjats som ”Elmores mest eftersökta”, men när polischefen försöker undersöka saken närmare går saker inte helt enligt planen. Innehåller underhållande klipp från de sex första säsongerna av ”Gumballs fantastiska värld”.