Kungen av kung fu
När Grizzy kastat ut lämlarna ur stugan hittar de en mystisk sten i ett tempel. Den som rör vid stenen behärskar plötsligt kung fu. Lämlarna återvänder till stugan och rycker upp Grizzy med lätthet!