Lämlar på himlen
Lämlarna öppnar nattklubb med hög musik och en discokula i en igloo de byggt utanför stugan. Oljudet stör Grizzys sömn, så han tar discokulan och skickar iväg lämlarna långt bort. De landar i en isgrotta varifrån de kan styra norrskenet.