Min vän pingvinen
När Grizzy fiskar kommer en pingvin förbi och hjälper honom. Han fångar en massa fisk, och de två blir snart vänner. Den nya bekantskapen väcker lämlarnas nyfikenhet, och de bestämmer sig för att byta ut honom mot en mindre smart pingvin.