Hushållsavatar
Grizzy upptäcker ett nytt Tamagotchi-spel på skogvaktarens padda: kameran skannar spelaren och ger honom en virtuell avatar av sig själv att ta hand om. Man måste ge den mat, lägga den och leka med den.