Studsande björn
När han försöker hindra lämlarna från deras extrema studsmatta-lek halkar Grizzy på duken och gör en ofrivillig volt framför sin älskade björnhona. När han ser att hon vill ha mer beslutar sig Grizzy för att bli en mästare inom sporten.