Cissi Wallin & Erik Segerstedt
Ställningar och swingers. Gäster i studion är Erik Segerstedt och Cissi Wallin. Nichole och Mikael visar 14 olika ställningar och Lorenzo förklarar handgripligen tantrasexets fördelar.