Jennifer Åkerman & Musse Hasselvall
Albin och Robin är två bröder som är flitiga på att ha trekanter. Sandra visar hur man bäst ger oralsex. Sandra sitter i soffan med Tove, en lesbisk tjej som pratar om hur det är att slicka. Båda tjejerna ersätter gärna allt sex med oralsex.