Regina Lund & Cimon Lundberg
Ämnena är orgasmer och upphetsande platser och i soffan hos Malin och Olle sitter Regina Lund och Cimon Lundberg. Dessutom visar Annika hur hon får orgasm och Andreas och Tobias visar varför sex i en eka mitt på sjön är en bra grej.