Tillbaka till Tylösand
Jocke och Jonna tar med sig vännerna på campingtripp i en lyxig husbil. Resan går till Tylösand, och Jocke har dubbla känslor inför att återse gammal dokusåpamark. Slutresultat: Kaos, som vanligt.