Flörtläge för Danjal
Danjal fixar det sista inför festen och det väller in folk. Kommer allt bli klart innan alla anländer, och ännu viktigare -och kommer Jocke ens ta sitt efterlängtade körkort? För Danjal som är singel är festen ett bra tillfälle att träffa någon...