Jocke kör sitt första bilrace
Jocke tar med sig sin handledare och vän Stoffe för att medverka i ett bilrace – något som ger honom mersmak. Hemma i Norrköping njuter Jonna av ensamtiden och passar på att dricka champagne med väninnan Johanna.