Mumbo jumbo
Selma, Elin och Gloria är på efterfest hos Selmas ex Filip. Medan Elin och Gloria hänger är Selma fullt upptagen med att fundera på om Filip blivit tokig av deras uppbrott. När hon får nog och går hem väntar en överraskning i dörren.