Babyshower
August har haft babyshower för vännen Sebastian tillsammans med Milad, Øyvind och Kristian. Men efter festen känner sig August utmobbad. När Milad matchar med Selma på Tinder bestämmer sig August för att berätta om Milads dåliga sidor.