Nya kläder till sommarkroppen (7/8)
Kalle tar med oss på Orsas Walk of fame, Sofia tar hjälp av en kompis för att hitta nya kläder till sommarkroppen och Marika utbyter erfarenheter med komikervännen och tidigare Hälsoresandeltagaren Måns Möller.