Häpnadsväckande halvtidsresultat (5/8)
Deltagarna är halvvägs genom de tuffa 16 veckorna och åker på mitträff uppe i Orsa. Dessutom får de svart på vitt hur de gjort ifrån sig hittills, och resultaten är häpnadsväckande. Åtminstone för vissa...