Deff, uppladdning och fredagsmys (3/8)
Efter två veckor är det dags att gå in i deffen. Deltagarna samlas för uppladdning och fredagsmys hemma hos Sofia som tar hjälp av kändiskocken Alexandra Zazzi för att få till maten så bra som möjligt.