En veteran gör entré
Paddan plingar direkt, och två deltagarna drar iväg på en oväntad dejt. En Ex on the beach-veteran gör entré. Tjejerna tröttnar på att killarna svassar efter nytillskottet och festen urartar i skrik och bråk. Dagen efter dyker ännu ett ex upp.