Deltagarna ska ha hippiefest
Deltagarna ska ha hippiefest. En av killarna får beskedet att han måste lämna Bahamas. Två deltagare som inte alls kommer överens ska gå på dejt och får sedan en överraskning. Det blir trassligt för en av deltagarna som har snurrat in sig i lögner.