Fyra ex och en ny flört
Ett nytt ex kliver upp på stranden, och han har dumpat sin flickvän för att komma till Bahamas och festa. Hans ankomst innebär att en av tjejerna nu har fyra ex och en ny flört i huset, vilket börjar bli en aning rörigt för henne.