No Show
En förkrossad Paul tvingas av sin chef att skära i finansieringen. Efter att Allys försök att impa på Ava slutat i förödmjukelse säger hon några sanningens ord till Paul, samtidigt som Jackie blir varse en fruktansvärd sanning om en döende vän.