No Can Do
En ambitiös Ally bestämmer sig för att rädda företaget och ordna en minnesvärd födelsedagsfest för Ava, samtidigt som Paul, som ännu en gång blivit nekad en befordran, undrar om han nånsin haft några ambitioner.