No Worries
Ally är rädd att förlora både jobb och förnuft när företaget går omkull och hennes hormonmediciner inte går att få tag i. Lukes panikångestattack sätter p för Pauls harmoniska liv hos Leah, medan en alltmer isolerad Ava står inför en stor förändring.