The Anything Can Happen Recurrence
Leonard försöker hjälpa Sheldon att frigöra sitt sinne genom att återinföra Allt kan hända-torsdagen, men när Sheldon försöker vara spontant skapar det oväntade slitningar mellan Penny, Amy och Bernadette.