Beetlejuice Beetlejuice.
Lydia Deetz liv vänds upp och ner när hennes dotter råkar öppnar portalen till livet efter detta och Beetlejuice återvänder för att skapa kaos.
Efter en oväntad tragedi återvänder tre generationer av familjen Deetz till Winter River. Lydias liv vänds upp och ner när hennes rebelliska tonårsdotter Astrid råkar öppnar portalen till livet efter detta. Det är bara en tidsfråga innan Beetlejuice återvänder för att skapa kaos.