The Locomotive Manipulation
Kärleken ligger i luften när Amy övertalar Sheldon att göra henne, Howard och Bernadette sällskap på en romantisk alla hjärtans dag-weekend i Napa Valley. Leonard och Penny måste skynda sig att ta Rajs hund till veterinären.