Animorfos
När Tennysons gräver efter dinosauriefossiler i Badlands, märker inte Ben att Vilgax och doktor Animo har förenats i att stjäla alien-DNA från Omnitrixen, men när det väl är gjort lurar Vilgax sin skurk-kollega.