Rösta på Zombozo
När Rosthögen måste stanna till i samma stad som Zombozos senaste valkampanjstopp, upptäcker Ben att clownen använder sina tal för att hypnotisera och sedan råna staden. Tennysons måste nu stoppa skurken från att vinna valet.