You Can't Hide From the Dead
Jobs förbehåll till trots genomför Lucas och hans lag en våghalsig kupp på Camp Genoa. Lucas och Chayton hemsöks av sitt dödliga möte. Gordon och Carrie utlyser vapenvila och försöker sig på ett ovanligt ingripande med Deva.