Safe Travels
Lucas hemlighet hotas när han grips av FBI-agenten Robert Phillips, men båda männen hamnar i maffiabossen Raymond Brantleys våld. Tommy går i bräschen för en ny attack mot Proctor, helt emot Chaytons order.