Pete Buttigieg: GM Autonomous Vehicles
Axios pratar med den demokratiske presidentkandidaten tillika borgmästaren Pete Buttigieg. Reportern Joann Muller tar en åktur med General Motors ordförande och vd Mary Barra i en självkörande bil.