Impeachment Inquiry; The eSports World
Vi tittar närmare på riksrättsförfarandet och annat med de republikanska senatorerna Mitt Romney och Lindsey Graham. Dessutom tar vi en titt på E-sport och får en sällsynt intervju med Bobby Kotick, Activision Blizzards vd.