The Golden Girl
För den rumänska gymnasten Andreea Raducan är förlusten av OS-guldmedaljen från Sydney år 2000 fortfarande ett trauma. Femton år senare försöker hon att förstå, genom en vuxen människas ögon, vad som faktiskt har hänt.