Toaletten i vardagsrummet. Mats bor med sina barn Niklas och Sara på Ingarö. När badrummet i huset blev vattenskadat fick toaletten temporärt flytta in i mitten av vardagsrummet, så när nöden nu kräver får man höja volymen på TVn.