Båda sjuka och pengarna är slut. Louise och Per-Anders köpte 2008 ett hus som var renoveringsobjekt. När Per-Anders blev sjuk av hjärtmuskelinflammation 2010 försökte de rädda sig genom att sälja huset, Men det gick inte till det pris de behövde.