Veronica och Jimmy bor med fem barn i villa i Rönninge. För tre år sedan påbörjades renovering av köket. Jimmy kopplade ur ventilationssystem och började riva bärande väggar. Nu är pengar och ork slut och familjen vädjar desperat till Anders om hjälp.