Anders möter Johanna som bor med sina barn i radhus. Johanna köpte radhuset för åtta år sedan och började för två år sedan att renovera det med sin dåvarande sambo. Dessvärre kunde de inte slutföra någonting och nu försöker Johanna återställa kaoset.