Anders möter Carina från Vallentuna som köpte hus 2009 efter separationen från pappan till hennes tre barn. Huset är en gammal taxistation och 2010 blev Carina sjukskriven. Huset är inte färdigrenoverat. För att duscha måste de tex gå till pannrummet.