Louis överger Prior när han hamnar på sjukhus. Joe och Roy anförtror sig till varandra över några glas. Senare hör Prior röster från sin sjuksäng medan Louis försöker ha sex med främlingar, och Joe gör ett berusat bekännande inför sin mamma.