Coming Home
Spencer, Grace, Dillon och Darnell är chockade av nyheten om varför Corey kan ha givit sig av och ger sig ut för att leta rätt på honom. När de hittat Corey och försökt övertala honom att följa med dem hem visar sig helgen vara precis vad alla behövde.