Who Shot Ya
Spencer är orolig för att Coop inte tar saker och ting på allvar och ber Layla om hjälp. Olivia ifrågasätter om hon gjorde rätt som berättade för Billy om Asher, vilket tvingar Billy att fatta ett tufft beslut för att skydda sitt lag.