Hard Knock Life
En vänskapsmatch mellan Beverly Eagles och South Crenshaw orsakar spänningar för alla spelare, men i synnerhet när Darnell föreslår ett vad som Spencer inte kan motstå. Jordan inser att han behöver hjälp och ber Billy och Laura om hjälp.