Tuffa till sig
Tone och Rakel vill lära Erling att finna ro i skogen, men själva blir de vettskrämda när de möter naturens okända faror. Andreas får bättre självförtroende av sina nya glasögon. men faller ändå till föga på en dubbeldejt.