Failed Star
Ella finds her Nanny's old Hide-and-Peek device and hopes to beat Slippy's record for Hide-and-Seek! Gem and I.Lo are playing too. Slippy decides to make things more interesting by siphoning fuel from the Hide-and-Peek.