Constellation Prize
Slippy takes everyone on a spectacular constellation safari with his space sparkler! The Gemini Twins aren’t impressed but accept to take the sparkler for a ride. When the twins don’t listen to Slippy and go too far, they get lost in the Crab Nebula.