Earthbound Priya
Ella and Slippy are perfecting their triple corkscrews when Priya, Ella’s best friend from Earth, surprises her with a visit. Priya performs a perfect triple corkscrew to everyone’s amazement. Ella is frustrated that she still can’t seem to nail it.