The Riviera Hotel
Zak, Nick and Aaron explore the Riviera Hotel in Las Vegas, NV, with special guests Mötley Crüe singer Vince Neil and poker champion Jamie Gold, to evoke the spirit of Frank Sinatra in his old penthouse suite.