Return To Linda Vista Hospital
Zak, Nick and Aaron revisit Linda Vista Hospital in LA to contact the spirit of a woman that Nick saw reach out to him in 2009. The guys build an experimental electrified ghost chamber in hopes of making the apparition manifest.